Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

Interaktywne wideo od Palmolive Men

LIQUID, dział kreatywno-produkcyjny MEC jest autorem koncepcji kreatywnej promującej Palmolive Men.
O autorze
0 min czytania 2013-01-31

Dzięki przygotowanej aplikacji fani marki mogą dzielić się ze znajomymi filmem pokazującym ich wizerunek w kontekście orzeźwiających żeli pod prysznic Palmolive.

Działania prowadzone są na profilu marki na Facebook’u oraz na portalu YouTube.

Koncept realizuje strategię Palmolive For Men dla całego regionu i dostępny będzie dla fanów marki w wersji Czeskiej, Słowackiej, Estońskiej, Łotewskiej oraz Litewskiej.

Kreacja, produkcja oraz komunikacja kampanii na profilu marki – LIQUID, zakup mediów MEC Interation.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing