Spot pod tytułem „Psycholog” to kolejna odsłona historii o doświadczeniach użytkowników nowych technologii. Tym razem nawiązuje do zbliżającego się Dnia Dziecka. Film w przewrotny i nieco obrazoburczy sposób przedstawić sytuację, z którą współcześnie borykają się rodzice. Bohaterem filmu jest trzyosobowa rodzina. Zaniepokojeni rodzice zgłaszają się do poradni psychologicznej, podejrzewając uzależnienie swojego dziecka od komputera. Początkowy brak zainteresowania ze strony chłopca przerodził się ich zdaniem w nałóg, który pochłania cały wolny czas ich pociechy. Czy faktycznie mamy do czynienia z uzależnieniem? I jak znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla tego problemu? Odpowiedź można znaleźć właśnie w najnowszym spocie x-kom – Psycholog
Kreację oraz spoty przygotowała agencja reklamowa PZL. Spot wyreżyserował Iwo Zaniewski, udźwiękowieniem, produkcją i postprodukcją zajęła się agencja Awake.