Telewizyjny spot prezentuje miasto i jego najbardziej charakterystyczne obiekty. Jest on utrzymany w futurystycznej konwencji i nawiązuje do realizowanych wcześniej kampanii oraz hasła promocyjnego miasta „Gliwice. Przyszłość jest tu”.
Uczestnicy pierwszego wielkiego wydarzenia w Arenie Gliwice mieli okazję zobaczyć spot przedpremierowo. Organizatorom zależało, żeby wykorzystać możliwości Areny Gliwice, która przyciągnęła pierwszym koncertem ponad 14 tys. osób, a to dopiero początek wielkich emocji w tym miejscu.
Zobacz również
To dobry moment na podkreślenie potencjału miasta, które jest dynamiczne i nowoczesne. Dzięki świetnej lokalizacji oraz bogatej ofercie spędzania czasu wolnego Gliwice są atrakcyjne dla każdego, kto szuka miejsca na weekendowy wypad. Rozwój branży Hi-Tech i wysoki standard życia sprawia także, że Gliwice to świetny wybór dla ludzi poszukujących komfortowego miejsca do życia. Warto, aby o atutach Gliwic dowiedziało się jak najwięcej Polaków.