20 czerwca br., w trakcie ceremonii na festiwalu Cannes Lions, nagrodę w imieniu ponad 3000 pracowników Spotify odbierze CEO firmy Daniel Ek.
Zobacz również
– Spotify zmieniło sposób, w jaki wchodzimy w interakcję z muzyką. W ciągu dziesięciu lat, odkąd Daniel i jego zespół uruchomili usługę, transformacji uległy media oraz sposób, w jaki artyści i marki komunikują się ze swoimi odbiorcami. Ciągłe innowacje i współpraca z markami przyczyniły się do rozwoju kultury kreatywności. Ponadto, nowi artyści zyskali także platformę, która umożliwia im dzielenie się swoją twórczością – skomentował przyznanie nagrody Philip Thomas, CEO, Ascential Events oraz chairman-Elect w Cannes Lions.
![Galerie handlowe wciąż pełnią ważną funkcję społeczną. Szczególnie dla młodych konsumentów [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/Projekt-bez-nazwy-46_Easy-Resize.com_-142x0-c-default.jpg)
Galerie handlowe wciąż pełnią ważną funkcję społeczną. Szczególnie dla młodych konsumentów [BADANIE]