Joanna Okła ma 17-letnie doświadczenie w pracy w branży reklamowej. Swoją karierę rozpoczynała w 2001 r. w Media Planning Group (obecnie Havas), by po 5 latach przejść do MediaCom, gdzie pracuje od 12 lat.
W czasie pracy w MediaCom Warszawa prowadziła zespoły obsługujące klientów z obszarów takich jak FMCG, OTC i retail, m.in.: Mars & Wrigley, The Coca-Cola Company, Grupa Danone, Tesco.
Zobacz również
W 2015 r. Joanna Okła objęła stanowisko Dyrektora Strategii, a 2 lata później została Head of Strategy.
– Wejście Joanny Okły do zarządu MediaCom bardzo go wzmocni. Bardzo się cieszę, że będziemy silniejsi o jej kompetencje strategiczne oraz wieloletnie doświadczenie w odpowiadaniu na potrzeby najbardziej wymagających klientów – mówi Kuba Kossut, COO, MediaCom Poland.
W zarządzie MediaCom Warszawa będzie zajmowała się rozwojem produktu strategicznego, new businessem, marketingiem i PR-em.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Joanna Okła jest absolwentką warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing