Kolejny, trzeci spot skupia się na innym składniku – dwurzędowym jęczmieniu.
Jęczmień, który wykorzystujemy do warzenia Kasztelana, mamy pod ręką na każdym etapie – od zasiania, przez zbiory, aż do momentu, gdy trafia do browaru. Używamy wyłącznie odmiany dwurzędowej, która ma większe ziarna, co przekłada się na lepszy smak naszego piwa.
Zobacz również
Oprócz dwurzędowego jęczmienia do warzenia Kasztelana wykorzystujemy źródlaną wodę. – W nowych spotach chcemy podkreślić, że wyłącznie naturalne składniki, unikalny klimat ziemi sierpeckiej oraz uczciwa praca naszych piwowarów i lokalnych dostawców tworzą wyjątkowy smak Kasztelana z Sierpca – podkreśla Agnieszka Podgórska, brand manager marki Kasztelan.
Za produkcję spotów w reżyserii Bena Jacksa odpowiada agencja kreatywna Brain Box i dom produkcyjny 7Sharks. Za post-produkcję – studio BadiBadi, zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative. Spoty emitowane będą m.in. w TVP, TVN, POLSAT oraz kanałach tematycznych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]