Kampania „Circlozaury atakują. Łap całe stado!” potrwa od 13 czerwca do 12 września 2018 roku i będzie komunikowana za pośrednictwem spotów w telewizji, kinach i radiu oraz działań w mediach społecznościowych. Za koncepcję kreatywną odpowiedzialna jest krakowska agencja OPUS B, spot wyreżyserował Bartek Cierlica, a za produkcję odpowiada Watchout Studio.
Zobacz również
Oferta promocyjna skierowana jest do nowych i dotychczasowych członków programu lojalnościowego Circle K EXTRA Club. Każdy klient, który zatankuje co najmniej 25 litrów paliwa lub dokona zakupu w sklepie za minimum 12 zł z wykorzystaniem karty EXTRA Club, otrzyma figurkę dinozaura. W transakcje w sklepie wliczana jest także usługa myjni, a nie obejmują zakupu alkoholu, tytoniu oraz oferty Lotto. W każdej chwili można dołączyć do programu lojalnościowego Circle K EXTRA Club i wziąć udział w akcji promocyjnej.
To kolejna tego typu akcja po zeszłorocznej ofercie Gumiaczków, która cieszyła się ogromnym zainteresowaniem wśród klientów stacji Circle K. Tym razem do zdobycia jest 18 gumowych figurek w kształcie dinozaurów – prawdziwa gratka nie tylko dla małych paleontologów. Kolekcja uzupełniona zostanie o gadżety, takie jak zmywalne tatuaże z dinozaurami dla dzieci, naklejki na samochód, gry czy plany lekcji.
Promocja potrwa do 12.09.2018 lub do wyczerpania zapasów. Regulamin dostępny jest na stronie www.circlek.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing