…grafiki na opakowaniu.
– Klient poprosił nas o przygotowanie kreatywnego, wyróżniającego się na rynku opakowania dla nowego formatu lodów Kaktus. Miało być z humorem, nawiązującym do znanej fanom Kaktusa konwencji, ale ważne było także podkreślenie wyjątkowego, podwójnego smaku – mówi Marek Dolewski, właściciel Agencji 4ALL.
Zobacz również
Spośród kilku propozycji, marketing Froneri wybrał tę najbardziej kreatywną.
– Po wewnętrznych naradach oraz rekomendacji Agencji, zdecydowaliśmy się na najodważniejszą linię i to był trafiony wybór – mówi Agnieszka Cisło, Marketing Manager Froneri Polska. Na nowym opakowaniu widać cechy szczególne bohaterów marki, połączone w szalone, pełne ekspresji twarze. To wszystko daje niesamowity, przykuwający uwagę efekt.
Grafika, pozostająca w młodzieżowych ramach estetycznych oraz trwały materiał, z którego opakowanie zostało wykonane, skłaniają młodych ludzi do używania go także w innych celach – może stanowić piórnik, pudełko na rozmaitości, czy osłonkę na doniczkę.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing