Wyżej wymienione serwisy oraz portal Ekonomia24.pl dołączyły do sieci tematycznej BizAd, należącej do IDMnet.
Serwisy Grupy Presspublica, które wzbogaciły portfolio sieci BizAd, według ostatnich danych odwiedza miesięcznie ponad 1,7 miliona realnych użytkowników, generujących łącznie blisko 28,5 miliona odsłon (dane: Megapanel PBI/Gemius, listopad 2012). BizAd ma wyłączność sieciową na sprzedaż ich powierzchni reklamowej, czym wcześniej zajmowała się sieć reklamowa Evolution Media. W obszarze współpracy z agencjami reklamowymi, domami mediowymi i klientami bezpośrednimi Presspublica będzie również prowadzić sprzedaż kampanii reklamowych wykorzystując swoje biuro reklamy.
Zobacz również
Największą witryną Wydawnictwa Presspublica jest Rp.pl – e-wydanie ogólnopolskiego dziennika Rzeczpospolita. Ten opiniotwórczy serwis informacyjny, bogaty w treści gospodarcze i prawne, przyciągnął w listopadzie 2012 roku ponad milion realnych użytkowników, generujących ponad 18,5 miliona odsłon.
W ofercie serwisów Presspubliki znajdują się wszystkie popularne formaty reklamowe, a także kampanie niestandardowe, dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta. Witryny wzmocnią także kategorię Informacje sieci IDMnet i zasilą pakiety tematyczne sieci BizAd: Top Management, Finanse, MSP i SOHO oraz nowy pakiet Opinie & Newsroom, który powstał w związku z ich dołączeniem. W skład sieci BizAd wchodzi obecnie 60 witryn, a jej zasięg wynosi ponad 6,5 miliona realnych użytkowników. W ofercie sieci są również mailingi największych witryn biznesowych, m.in. Pracuj.pl, PKT.pl oraz eGospodarka.pl. Sieć zachowuje też prawo do prowadzenia sprzedaży kampanii dedykowanych na witrynie eGospodarka.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]