To już szósta edycja wydarzenia. Celem organizatorów podczas tegorocznej konferencji jest przedstawienie wartościowych case studies kampanii marketingowych opartych o realne wyniki przybliżające kulisy współpracy z influencerami. Marketing Day to wydarzenie, na którym oprócz wiedzy istotnym czynnikiem jest networking. To jedna z niewielu takich konferencji, na której uczestnicy mogą spotkać specjalistów ze swojej branży, wymienić się doświadczeniami oraz poznać cenne wskazówki niezbędne do efektywnego działania w dziedzinie influencer marketingu.
Tematem konferencji jest poznanie dobrych praktyk w nawiązywaniu relacji i prowadzeniu kampanii marketingowych z twórcami internetowymi – nowymi mediami, które dynamicznie przejmują rolę portali i serwisów internetowych.
Zobacz również
Wśród grona prelegentów znajdują się specjaliści z branży influencer marketingu, marketingu oraz influencerzy, którzy opowiedzą jak wygląda współpraca z markami z ich perspektywy. W agendzie możemy zobaczyć takie nazwiska, jak m. in. Joanna Banaszewska, Anna Zając (Fashionable), Karolina Gliniecka (Charlize Mystery), Barbara Stawarz, Hubert Wydrych, Adrian Milnikel, Ewa Wójcikowska, Tomasz Czudowski (Tuba Smaku), czy Magda Grzebyk (Krytyka Kulinarna). Konferencję poprowadzi Maciej Orłoś.
Bilety na wydarzenie można nabyć na stronie internetowej www.marketingday.pl. Przy zakupie biletu Executive w pakiecie jest również wejście na festiwal See Bloggers Łódź, czyli największy festiwal dla influencerów w Polsce, który odbywa się 23-24 czerwca, również w EC1 Łódź – Miasto Kultury.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]