Gadecka w branży reklamowej pracuje od 10 lat. Doświadczenie zdobywała w czterech różnych krajach, w uznanych sieciowych i niezależnych agencjach. W Polsce – w Euro RSCG4D, Brain i Leo Burnett i Saatchi & Saatchi IS. We Francji – Fred & Farid Paris, w Wielkiej Brytanii – Y&R London i CP+B London, a w Belgii w DDB Bruksela. Pracowała dla takich marek jak Heineken, P&G, Audi, L’Oreal (Cacharel), McVities, BBC, Royal Society of Blind Children. Jest twórczynią projektu Agency Tour w ramach którego zwiedziła 30 agencji reklamowych. Zdobyła w sumie kilkadziesiąt nagród i wyróżnień: jedyne jak dotąd dla polski złoto w konkursie Young Guns Awards za projekt Mapy Bonux, a podczas tegorocznego Cannes kampania Bee Saving Paper, która współtworzyła trafiła na shortlistę. Liczy jednak, że najważniejsze nagrody jeszcze przed nią.
Bednarski specjalizuje się w designie, animacji i fotografii. Ostatnio pracował w Kalicinscy.com, gdzie m.in. zajmował się projektami dla takich marek jak PGE, IQOS, Red Bull. Wcześniej przez siedem lat był związany z branżami filmową i telewizyjną.
Zobacz również
Pracował m.in. jako szef kreacji w Kino Polska oraz art director w SPI International Filmbox Channels. Zaprojektował plakaty filmowe dla najwybitniejszych polskich reżyserów filmowych m.in. do cyfrowych rekonstrukcji „Przypadku” Krzysztofa Kieślowskiego, „Ziemi Obiecanej” Andrzeja Wajdy, „Psów” Władysława Pasikowskiego czy „Rejsu” Marka Piwowskiego. Współpracował również z MTV, Comedy Central, Fox, TVN Turbo przygotowując materiały na potrzeby identyfikacji wizualnej. Jest również dwukrotnym zwycięzcą konkursu Leica Street Photo.
W 180 Gadecka i Bednarski wzmocnili zespół dyrektora kreatywnego Martina Winthera. Obecnie dział kreacji liczy 12 osób, a zarządza nim chief creative officer Mikołaj Sadowski.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]