Frydrych, oprócz kreatywnego wsparcia firmy w realizacji projektów dla obecnych i przyszłych klientów, będzie bezpośrednio zaangażowany w rozwój Cut The Mustard.
– Naszą relację opieramy na współpracy partnerskiej. Chcemy, aby Alek miał realny udział w budowaniu długofalowej strategii działania w obszarze kreacji oraz wytyczaniu kierunku rozwoju naszej agencji – mówi Karolina Witecka, Partner Zarządzający.
Zobacz również
Alek i Cut The Mustard mają podobne spojrzenie na reklamę i prowadzenie agencji kreatywnej. Cenią dynamikę w działaniu oraz pracę w multidyscyplinarnych zespołach, co pozwala na nieszablonowe myślenie oraz pełne zrozumienie na linii agencja-klient. Innym wspólnym mianownikiem łączącym Alka Frydrycha i Cut The Mustard jest tworzenie projektów, które są nie tylko angażujące dla odbiorców, ale też efektywne z perspektywy klienta.
Stanowisko dyrektora kreatywnego w agencji Cut The Mustard nie jest pierwszym doświadczeniem Frydrycha na szczeblu kierowniczym. W Grey Group jako Deputy Creative Director zarządzał zespołami pracującymi na projektach ATL, BTL, Digital. Wcześniej był szefem kreacji digitalowego butiku agencji Walk, dla której, wraz z zespołem, zdobył pierwszego w historii firmy lwa na festiwalu w Cannes. Alek Frydrych po raz pierwszy będzie miał jednak realny wpływ na strategię działania i rozwoju agencji.
Alek Frydrych z reklamą jest związany blisko 10 lat. Na swoim koncie ma już kilkadziesiąt nagród i wyróżnień zdobytych w najbardziej prestiżowych konkursach w branży. Lew w Cannes, złote statuetki Golden Drum, Grand Prix KTR, Grand Prix w konkursie Innovation – to tylko niektóre z nich.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing