MSL w Stambule to fulll-serwisowa agencja z dwunastoma pracownikami, silnie zintegrowana z Publicis Groupe. Firma obsługuje kilku klientów, w tym sieciowe kontrakty MSL. Klienci agencji otrzymują strategiczne doradztwo komunikacyjne i pełne spektrum możliwości, jakie oferuje agencja sieciowa o globalnym zasięgu. Jednocześnie MSL w Stambule oferuje wyczucie i znajomość lokalnego rynku, jego uwarunkowań i kluczowych interesariuszy.
CEO tureckiej agencji została Mehin Öner, ekspertka PR z wieloletnim doświadczeniem w mediach i komunikacji. Przed dołączeniem do MSL, Mehin zarządzała globalną komunikacją marki Beko. Firma podkreśla z dumą, że w sieci MSL to 34 kobieta zarządzająca agencją.
Zobacz również
Biuro MSL w Warszawie, będące hubem regionalnym na rynki CEE włączając w to Rosję i Turcję, było odpowiedzialne za proces powstania MSL Turcja. Decyzję o rozszczerzeniu oferty w tym regionie tłumaczy Sebastian Hejnowski, CEO MSL CEE, do którego raportuje oddział w Stambule: Kolejne biuro MSL to lepsze przygotowanie do rozwoju usług w Europie Środkowej i Wschodniej oraz na kluczowych rynkach nowej Europy.
MSL CEE to dynamicznie rozwijająca się sktruktura, która oferuje klientom usługi we wszystkich krajach regionu. Nowootwarty oddział w Stambule ma strategiczne znaczenie, ponieważ znajduje się na skrzyżowaniu Europy, Bliskiego Wschodu i Azji, czyli tam, gdzie sieć MSL jest wyjątkowo silna.
Hub w Warszawie jest odpowiedzialny za rozwój biznesu oraz umacnianie obecności MSL w CEE. W listopadzie utworzone zostało biuro MSL w czeskiej Pradze, w planach jest dalsza ekspansja. Prestiżowy Holmes Report od 2011 roku umieszczał MSL wśród najlepszych firm konsultingu komunikacyjnego w regionie, w 2015 roku przyznając jej pierwsze miejsce.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing