Czwarta pozycja to oryginalna kampania Zarządu Dróg Miejskich, której celem jest uzmysłowienie kierowcom, że powinni parkować minimum 10 metrów od przejść dla pieszych. Zestawienie zamyka Koło Plotka ze specjalnym wydaniem z okazji Dnia Dziecka.
Od maja na komputerach i telefonach użytkowników YouTube rozbrzmiewa najnowszy teledysk Męskiego Granie, bowiem czerwcowy ranking otwiera właśnie Męskie Granie Orkiestra 2018 (Kortez, Podsiadło, Zalewski) – Początek (LIVE) Official Video.
Zobacz również
Warto zwrócić uwagę, że na potrzeby nagrania utwór został wykonany na żywo, a żadne sceny nie były potem rejestrowane i montowane w studiu. Drugie miejsce to tutorialowy odcinek Maybelline Makijaż cery problematycznej – OMatkoiCórko!!! – Make up in the city #56, w którym Jarosław Juźwin razem z Pauliną z kanału OMatkoiCórko!!! krok po kroku pokazują, jak wykonać lekki makijaż cery problematycznej.
Podium zamyka jeszcze jedno wideo od Maybelline Trwały makijaż na randkę + kissing challenge – Alexmandostyle – Make up in the city #57 tym razem z udziałem Oli z kanału Alex Mandostyle i jej chłopaka. Z odcinka użytkowniczki mogą dowiedzieć się, jak wykonać perfekcyjny makijaż na randkę.
Czwarte miejsce zajęła świetna kampania społeczna Zarządu Dróg Miejskich Kampania „10 metrów zachowaj (się)” powstała, aby przeciwdziałać wypadkom w okolicach przejść dla pieszych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Osoby, które zaparkowały za blisko pasów, były zagadywane przez postać znajdującą się na citylighcie. Kierowców pytano głównie o to, czy uważają, że zostawili swój samochód prawidłowo – w wideo możemy zobaczyć, jak tłumaczą swoje postępowanie. Czerwcowe zestawienie zamyka materiał redakcji Plotek.pl KOŁO PLOTKA wydanie specjalne – DZIEŃ DZIECKA, w którym możemy obejrzeć wywiady z najmłodszymi przeprowadzone z okazji ich dorocznego święta.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
Miesięczne polskie zestawienia YouTube Ads Leaderboard są dostępne również na Think with Google.
Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube można znaleźć na stronie: www.thinkwithgoogle.com/platforms/video/leaderboards/