Lenovo wybiera Publicis Media do globalnej obsługi mediowej

Publicis Media wygrało przetarg na globalną obsługę mediową marki Lenovo. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny będzie specjalnie powołany zespół: Lenovo One Media, tworzony przez ekspertów z agencji Performics i Spark Foundry.
O autorze
0 min czytania 2018-07-20

Zespół Lenovo One Media odpowiadać będzie za strategię mediową marketera, planowanie i zakup mediów tradycyjnych i cyfrowych, a także za globalne raporty oraz narzędzia B2B i B2C dla marek Lenovo i Motorola. Jednostka będzie działać na rynkach EMEA, w obu Amerykach i regionie APAC.

– Konsolidacja wszystkich działań mediowych w Publicis Media, dzięki doświadczeniu jakie stoi za naszym partnerem, pozwoli na zwiększenie wydajności i efektywności naszych kampanii – powiedział Matt Bereda, wiceprezes działu marketingu Lenovo.

Lenovo One Media będzie nadzorowane przez Andre Marciano, dyrektora zarządzającego i Executive Vice Prasidenta Spark Foundry, który w nowej strukturze będzie pełnił funkcję Chief Operating Officera.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj