W intensywne poszukiwania pytona zaangażowały się policja i straż pożarna (oraz detektyw Rutkowski). Według danych Press-Service Monitoring Mediów w okresie od 7 do 16 lipca w mediach pojawiło się 22070 wzmianek o pytonie. Najwięcej, prawie 16 tysięcy na Facebooku:
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Akcja została wykorzystana przez wiele marki do działań real-time marketingowych. Oto najciekawsze kreacje:
Newspoint
IKEA
Słuchaj podcastu NowyMarketing