Polak jako pierwszy człowiek na świecie zamierza zdobyć K2, a następnie zjechać na nartach z drugiego najwyższego szczytu Ziemi. Relację z tej niezwykłej wyprawy po raz pierwszy można śledzić na bieżąco w formie audiobooka w odcinkach.
Od samego prologu w audiobooku „Atak na K2” usłyszymy dźwięki nagrywane przez Andrzeja Bargiela podczas wyprawy na K2. Były już relacje filmowe, ale relacja audio z tegorocznej wyprawy to absolutna nowość.
Zobacz również
– Jędrek robił już relacje wideo ze swoich wypraw, które mogliśmy śledzić także w dużych mediach czy na socialach. Natomiast w tym roku po raz pierwszy zdecydowaliśmy się wykorzystać naszą aplikację i stworzyć wspólnie niezwykły projekt. Jędrek z ekipą piszą i nagrywają swoje przemyślenia, opisują też wydarzenia, jakie mają miejsce w trakcie wyprawy. My otrzymując materiały, redagujemy je i nagrywamy na bieżąco. Co dodatkowo dodaje uroku temu projektowi, to fakt, że otrzymujemy także dźwięki nagrywane w Karakorum. To czyni naszą relację słuchowiskiem, buduje niesamowity klimat i pozwala przenieść się w miejsce wyprawy. – mówi Jakub Barzak, marketing manager, Storytel Polska.
W czwartek, 19 lipca, po ponad trzech tygodniach przygotowań i aklimatyzacji ekipa w składzie Andrzej Bargiel i Janusz Gołąb oraz 4 Hapsów rozpoczęła atak szczytowy. Najprawdopodobniej w sobotę 21.07 wczesnym rankiem Andrzej Bargiel wyruszy w stronę szczytu, z którego jako pierwszy człowiek w historii zamierza zjechać na nartach. To również usłyszymy w finałowym odcinku projektu Andrzeja Bargiela i Storytel Polska.
Trzy z planowanych pięciu odcinków słuchowiska z wyprawy na K2 są już dostępne na www.atak2.storytel.pl. Odcinek czwarty pojawi się lada chwila. W ramach promocji projektu Storytel przygotował na dedykowanym portalu aż 30-dniowy dostęp do aplikacji za darmo.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
W promocję projektu zaangażowali się także partnerzy i ambasadorzy Storytel Polska m.in. Martyna Wojciechowska, Magda Mołek i Cezary Pazura. National Geographic, Traveler, Focus.pl, GoryOnline.com i wspinanie.pl objęły projekt patronatem medialnym.
Słuchaj podcastu NowyMarketing