Izabela Lukas-Domaradzka z Mindshare była związana od października 2011 roku, gdzie nadzorowała dział Finansów i Administracji spółki, była również Prokurentem firmy. Ponadto kontrolowała dział Traffic i wszystkie zespoły Client Leadership m.in. pod kątem zgodności działań realizowanych dla klientów Mindshare Polska z umowami.
– Bardzo cieszy mnie fakt, że zespół GroupM powiększy się o ekspertkę, jaką niezaprzeczalnie jest Izabela Lukas-Domaradzka. Prawie 20-letnie doświadczenie zdobywała pracując dla takich marek jak Procter&Gamble, The Walt Disney Company oraz dla domu mediowego Mindshare. Z pewnością przełoży się ono na wiele sukcesów w naszej firmie. – powiedziała Anna Lubowska, CEO GroupM.
Zobacz również
Z początkiem lipca do zespołu Mindshare dołączyła Natalia Grzybicka, wcześniej związana z Grupą Żywiec czy Coca-Cola HBC. W Mindshare Natalia Grzybicka zarządza Działem Finansów i Administracji, a do jej obowiązków należy m.in. bieżące monitorowanie realizacji celów finansowych firmy, bliska współpraca z zespołami Client Leadership oraz specjalistycznymi.
Natalia Grzybicka z obszarem finansów komercyjnych związana jest od prawie 7 lat. Na początku swojej kariery pełniła rolę Kontrolera Marketingu w Grupie Żywiec, gdzie dbała o rentowność poszczególnych marek, przygotowywała wdrożenia nowych produktów, które odniosły sukces na rynku oraz współpracowała z domami mediowymi. Przez kolejne 4 lata pracowała jako Kierownik Finansów w Coca-Cola HBC, gdzie zajmowała się kontrolą wyników finansowych różnych kanałów sprzedaży. Zespół, którego była częścią, zdobył nagrodę CCHBC Play to Win dla Najlepszego Zespołu Roku.
– Natalia to zaangażowana w powierzone projekty ekspertka, nastawiona na realizowanie założonych celów. W pracy z klientami wykazuje się umiejętnością budowania trwałych relacji, bardzo dobrze zarządza też pracą zespołu. W Mindshare do jej obowiązków należy m.in. budżetowanie i prognozowanie wyników firmy oraz bliska współpraca ze wszystkimi zespołami spółki. Wierzę, że dotychczasowe doświadczenie Natalii pozytywnie wpłynie na jakość świadczonych przez nas usług i zadowolenie naszych klientów. – powiedział Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing