– Prowadzona kampania „KolejLove wakacje!” zachęca do odwiedzania pociągiem najpopularniejszych wakacyjnych kierunków najczęściej wybieranych przez Polaków: góry, morze i Mazury. Sprofilowana i różnorodna oferta wakacyjna sprosta oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów, a dodatkowe korzyści w formie kodów zniżkowych uradują nie jednego pasażera – mówi Sylwia Szyszkowska-Wilkowska, Naczelnik Wydziału Marketingu i Promocji z firmy Przewozy Regionalne, właściciela marki POLREGIO.
Zadaniem agencji oS3, odpowiedzialnej za najnowszą odsłonę kampanii, było opracowanie strategii działań komunikacyjnych oraz konceptu kreatywnego, który pozwoli zachęcić do podróży pociągiem w okresie wakacyjnym.
Zobacz również
Działania reklamowe objęły swym zasięgiem internet (kampania display prowadzona m.in. na takich portalach, jak podroze.pl, podroze.onet.pl, wprost.pl, interia.pl, natemat.pl), działania performance, DOOH (dworce i ekrany w pociągach), opracowanie skryptu radiowego (emisja w regionalnych stacjach w całej Polsce). oS3 była również odpowiedzialna za przygotowanie materiałów kampanijnych na stronę polregio.pl i projekt landing page’a informującego o akcji, który można znaleźć pod adresem: polregio.pl/pl/oferty-i-promocje/akcja-wakacyjna.
Kampania potrwa do połowy września. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Republic.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing