Podczas dwóch dni wykładowych (Business i Development Day) zostaną zaprezentowane aż 22 prelekcje o szeroko pojętej tematyce mobile. Swoja wiedzę w tym temacie zaprezentują liderzy tej branży z Polski jak i zagranicy.
Guy Hollender, który ostatnie 3 lata spędził pracując dla największej sieci komórkowej w Izraelu, opowie o psychologii zyskownego kliknięcia w trakcie Business Day, czyli pierwszego dnia konferencji. Tego samego dnia o grach mobilnych wypowie się Pierre Olivier Monteil z Francji, który był odpowiedzialny m.in. za implementację multiplatformowej strategii mobilnej dla najpopularniejszego francuskiego dziennika Le Figaro. Ponadto 21 lutego zaprezentują się też m.in. Monika Mikowska, prowadząca bloga jestem.mobi („8 wyzwań dla branży na rok 2013”), Piotr Konieczny z Niebezpiecznik.pl („(Nie)bezpieczeństwo aplikacji mobilnych – przewodnik po problemach”) oraz Mariusz Gasiewski z Google Polska („Efektywne i efektowne działania w mobile”).
Zobacz również
Z kolei w trakcie Development Day o mobile rich media advertising opowie John Percival z Filadelfii – członek licznych grup roboczych i komitetów wchodzących w skład międzynarodowej organizacji IAB (Interactive Advertising Bureau). Natomiast Marko Dugonjić z Chorwacji, fundator FFWD.PRO – mikrokonferencji i warsztatów dla profesjonalistów z branży webowej w Chorwacji, opowie o responsive-webowej typografii. Ponadto w tematyce dotyczącej najpopularniejszych platform usłyszymy też takie gwiazdy polskiego świata mobile jak: Kamil Brzeziński z Agory („Idealny projekt czyli testy na platformie iOS”), Rafał Czupryński z Macrosoft („Windows Phone – z czym to się je?”), czy Łukasz Dzierżak – BlackBerry Developer Evangelist („BlackBerry 10 – nowe sposoby tworzenia aplikacji”). Te oraz wiele innych oryginalnych i niepowtarzalnych prelekcji będzie można usłyszeć już w tym miesiącu w Krakowie podczas Mobile Trends Conference.
W trakcie konferencji zostanie również zaprezentowany raport „Rynek mobile oczami polskich developerów”, powstały na podstawie pierwszego w Polsce badania rynku developerów. Przedstawione zostaną w nim wnioski z tego badania wraz z odniesieniem do sytuacji międzynarodowej, głównie w aspekcie biznesowym, fonetyzacji oraz promocji produktów. Każdego dnia konferencji zaplanowano też czas na networking dla wszystkich jej uczestników oraz liczne konkursy z nagrodami od partnerów.
Po konferencji przyjdzie też czas na uroczystą galę Mobile Trends Awards – rozdanie prestiżowych nagród dla firm i instytucji wspierających mobilność w Polsce. Nagrody MTA przyznawane są corocznie przez kapitułę konkursową, w której skład wchodzą eksperci ze świata IT oraz mobilnych technologii. Wśród firm nominowanych do nagrody znalazły się w tym roku: Volkswagen, Unilever Polska, Grupa Żywiec, Bonnier Business Polska, TVN, Red Bull, Nokia Poland oraz wiele innych. Galę uświetni swoim głosem krakowska gwiazda – Klaudia Gawor, uczestniczka programu Mam Talent, dla której Agnieszka Chylińska chciała ściągnąć czapkę z głowy. Po uroczystej gali w największym foyer w Krakowie odbędzie się wyjątkowa impreza integracyjno-networkingowa przy dźwiękach muzyki wykonywanej przez zespół M&M.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Głównym sponsorem konferencji jest firma SAP, której przedstawiciele będą się wypowiada
Słuchaj podcastu NowyMarketing
zarówno w trakcie Business jak i Development Day. Pozostali sponsorzy to: Smart Ad Server, Microsoft, Softhis, Tyntec, Wydawnictwo Helion oraz iMad. Patronat merytoryczny nad konferencją objęło IAB Polska – Związek Pracodawców Branży Internetowej.
Więcej informacji oraz dokładny program konferencji www.MobileTrends.pl
NowyMarketing jest patronem medialnym tego wydarzenia.