Lemon Sky rozważa opuszczenie Grupy ADV

Lemon Sky – strategiczno-kreatywna agencja digital – planuje wystąpienie z Grupy ADV i dołączenie do jednej z sieciowych agencji reklamowych.
O autorze
1 min czytania 2013-02-13

Grupa ADV notowana na GPW postanowiła skupić się na obszarze technologii, natomiast Lemon Sky chce rozwijać się w kierunku szeroko pojętej komunikacji marketingowej.

– Łączymy kompetencje agencji strategicznej, kreatywnej, a do tego posiadamy duże doświadczenie w zakresie rozwijania i wdrażania nowych technologii. Nadal chcemy rozwijać się w kierunku full-service’owej agencji, nie specjalizować się produktowo, jak to czynią spółki zrzeszone w Grupie ADV. Partner w postaci sieciowej agencji reklamowej daje nam możliwość realizowania projektów łączących online z offline – mówi Beata Turlejska-Zduńczyk, Wiceprezes Zarządu Lemon Sky.

Lemon Sky z definicji jest agencją digital, ale w 2012 roku w ramach strategicznych inwestycji wykupiła od Grupy ADV agencję MAT specjalizującą się w marketingu eventowym i offline.

– Ponieważ interesuje nas oferowanie naszym klientom usług 360 stopni, wsparcie dużej agencji sieciowej jest dla nas konsekwentnym krokiem w rozwoju, wręcz wzmocnieniem kompetencji. Dodam, że nie zależy nam na pozyskaniu środków na rozwój, bo takowe agencja potrafi wypracować sama, ale na zdobyciu partnera – dodaje Magdalena Surowiec, Prezes Zarządu Lemon Sky.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Lemon Sky w 2012 roku wypracowała 2 mln zł zysku w stosunku do 1,6 mln zł w 2011. Z 70 osób w 2011 agencja rozrosła się do 90 w 2012 r. 80 proc. Lemon Sky należy do Grupy ADV, a 20 – do pracowników Lemon Sky. Agencja obsługuje takich klientów jak Orange, Tesco, Skanska, czy Nestle.

Słuchaj podcastu NowyMarketing