Grupa ADV notowana na GPW postanowiła skupić się na obszarze technologii, natomiast Lemon Sky chce rozwijać się w kierunku szeroko pojętej komunikacji marketingowej.
– Łączymy kompetencje agencji strategicznej, kreatywnej, a do tego posiadamy duże doświadczenie w zakresie rozwijania i wdrażania nowych technologii. Nadal chcemy rozwijać się w kierunku full-service’owej agencji, nie specjalizować się produktowo, jak to czynią spółki zrzeszone w Grupie ADV. Partner w postaci sieciowej agencji reklamowej daje nam możliwość realizowania projektów łączących online z offline – mówi Beata Turlejska-Zduńczyk, Wiceprezes Zarządu Lemon Sky.
Zobacz również
Lemon Sky z definicji jest agencją digital, ale w 2012 roku w ramach strategicznych inwestycji wykupiła od Grupy ADV agencję MAT specjalizującą się w marketingu eventowym i offline.
– Ponieważ interesuje nas oferowanie naszym klientom usług 360 stopni, wsparcie dużej agencji sieciowej jest dla nas konsekwentnym krokiem w rozwoju, wręcz wzmocnieniem kompetencji. Dodam, że nie zależy nam na pozyskaniu środków na rozwój, bo takowe agencja potrafi wypracować sama, ale na zdobyciu partnera – dodaje Magdalena Surowiec, Prezes Zarządu Lemon Sky.
Lemon Sky w 2012 roku wypracowała 2 mln zł zysku w stosunku do 1,6 mln zł w 2011. Z 70 osób w 2011 agencja rozrosła się do 90 w 2012 r. 80 proc. Lemon Sky należy do Grupy ADV, a 20 – do pracowników Lemon Sky. Agencja obsługuje takich klientów jak Orange, Tesco, Skanska, czy Nestle.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing