Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

TIGER wprowadza limitowane edycje napoju nawiązujące do lat 90.

Oryginalne produkty to domena TIGERa. Dwie limitowane nowości marki wykorzystują super popularne trendy: GAMING oraz nostalgię za latami 90. Pokocha je każdy miłośnik gier komputerowych, nowych technologii i kultowego designu.
O autorze
1 min czytania 2018-08-06

Rynek gier komputerowych rozwija się bardzo dynamicznie – obecnie w Polsce jest już kilka milionów tak zwanych graczy. Z myślą o graczach, ale i każdym, kto z rozrzewnieniem wspomina swój pierwszy komputer, TIGER stworzył dwa limitowane produkty w wyjątkowych smakach i super modnych opakowaniach:

  • TIGER Blue Screen o smaku jabłko-kiwi to puszka pełna komputerowych żartów. Nie przejdzie obok niego obojętnie nikt, kto korzystał z pierwszych systemów operacyjnych Windows. Zasmakuje natomiast każdemu, kto ceni orzeźwiające, letnie połączenia smakowe. A dlaczego jabłko? Można odpowiedzieć sobie samemu.
  • Tiger Pixel to z kolei napój mandarynkowo-ananasowy. Pikselowa grafika w stylu retro, nawiązująca do świata pierwszych gier komputerowych, to ukłon w stronę tych, którzy dziś wspominają je z sentymentem. Cytrusowy smak jest nie mniej wybuchowy niż opakowanie.

TIGER jako pierwsza marka napojów energetycznych zdecydowała się na wykorzystanie tak popularnych obecnie motywów. Połączenie unikalnych opakowań i atrakcyjnych kombinacji smakowych to rozwiązanie zaprogramowane na wygraną!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj