Pokój pełen śpiących niemowlaków na festiwalu heavy metalowym? Zaskakujący eksperyment producenta dźwiękoszczelnych okien

Pokój pełen śpiących niemowlaków na festiwalu heavy metalowym? Zaskakujący eksperyment producenta dźwiękoszczelnych okien
Pomieszczenie z łóżeczkami, w których śpią niemowlęta – taki niecodzienny widok czekał tuż pod sceną na uczestników tegorocznej edycji festiwalu Heavy Montreal 2018. W ten sposób kanadyjska firma Fenplast udowodniła, że produkowane przez nią okna naprawdę są dźwiękoszczelne.
O autorze
1 min czytania 2018-08-23

fot: Facebook Fenplast

Podczas festiwalu heavy metalowego Heavy Montreal kanadyjska firma Fenplast, zajmująca się produkcją okien, we współpracy z firmą Lg2 przeprowadziła niecodzienny eksperyment.

Marka postanowiła udowodnić, że ich okna są w stu procentach dźwiękoszczelne – przy jednej z festiwalowych scen postawiono pokój obudowany oknami firmy, w którym znajdowało się kilka łóżeczek z niemowlętami. Mimo głośnej i agresywnej muzyki, maluchy przespały spokojnie cały koncert, bo nie docierały do nich żadne dźwięki z zewnątrz.

– Ten jedyny w swoim rodzaju projekt umożliwił zaistnienie na jednej przestrzeni dwóch całkowicie odmiennych światów, tym samym udowadniając, że nasza marka oferuje innowacyjne i wysokiej jakości produkty – tłumaczy Sylvain Arbor, dyrektor marketingu w firmie Fenplast.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przekonajcie się sami jak wyglądał eksperyment oraz jego kulisy:

PS Pol’and’Rock Festival 2018 od kulis

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Skoro już o festiwalu mowa, to zobaczcie jakie atrakcje dla uczestników Pol’and’Rock Festival 2018 przygotowały marki – Lech, Play, mBank, Mastercard oraz Allegro.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się