fot: Facebook Fenplast
Podczas festiwalu heavy metalowego Heavy Montreal kanadyjska firma Fenplast, zajmująca się produkcją okien, we współpracy z firmą Lg2 przeprowadziła niecodzienny eksperyment.
Zobacz również
Marka postanowiła udowodnić, że ich okna są w stu procentach dźwiękoszczelne – przy jednej z festiwalowych scen postawiono pokój obudowany oknami firmy, w którym znajdowało się kilka łóżeczek z niemowlętami. Mimo głośnej i agresywnej muzyki, maluchy przespały spokojnie cały koncert, bo nie docierały do nich żadne dźwięki z zewnątrz.
– Ten jedyny w swoim rodzaju projekt umożliwił zaistnienie na jednej przestrzeni dwóch całkowicie odmiennych światów, tym samym udowadniając, że nasza marka oferuje innowacyjne i wysokiej jakości produkty – tłumaczy Sylvain Arbor, dyrektor marketingu w firmie Fenplast.
Przekonajcie się sami jak wyglądał eksperyment oraz jego kulisy:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS Pol’and’Rock Festival 2018 od kulis
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Skoro już o festiwalu mowa, to zobaczcie jakie atrakcje dla uczestników Pol’and’Rock Festival 2018 przygotowały marki – Lech, Play, mBank, Mastercard oraz Allegro.