Tegoroczne wydarzenie odbędzie się w dniach 10-11 października 2018 r. w Krynicy Zdroju. Kongres, którego tematem przewodnim jest Made in Małopolska, będzie okazją do zaprezentowania pierwszych efektów współpracy w ramach projektu. To forum wymiany doświadczeń w zakresie marketingu miejsc, które jest impulsem do podejmowania współpracy w obszarze promocji regionu oraz marek lokalnych. Dzięki udziałowi w wydarzeniu uczestnicy poznają korzyści płynące ze współpracy, które przekładają się na lokalne zmiany, ale również scalają potencjał regionu i prezentują go na zewnątrz wzbudzając żywe zainteresowanie. Kongres będzie również okazją do poszerzenia wiedzy na temat szeroko pojętego marketingu terytorialnego, nowoczesnych narzędzi komunikacji marketingowej. Tegoroczny Kongres Marki Małopolska będzie też świetną okazją do wymiany opinii i spostrzeżeń dotyczących współpracy na rzecz rozwoju marki regionu.
Kongres skierowany jest do włodarzy gmin, miast i powiatów, pracowników jednostek samorządu terytorialnego, instytucji zaangażowanych w System Koordynacji Marki Małopolska, którzy zajmują się promocją, marketingiem i zagadnieniami public relations, partnerów i potencjalnych partnerów projektu Made in Małopolska oraz instytucji i firm realizujących działania kreujące markę Małopolska.
Zobacz również
W Krynicy rozstrzygnięty zostanie również Konkurs pn. BEZ (PRZE)TARGU dedykowany jednostkom samorządu terytorialnego oraz instytucjom zaangażowanym w System Koordynacji Marki Małopolska. Wyróżnione zostaną najlepsze i niestandardowe praktyki budujące markę miejsca w oparciu o wartości.
Szczegółowe informacje oraz regulamin Konkursu pn. BEZ (PRZE)TARGU dostępne są na stronie: www.malopolska.pl/konkursbezprzetargu.
Więcej informacji na temat Kongresu Marki Małopolska pojawi się wkrótce.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing