Kampania pod hasłem „Obudź w sobie buntownika” adresowana jest do młodych ludzi, którzy chcą żyć po swojemu, nie poddając się ustalonym zasadom. Motywem przewodnim kampanii jest goryl, który symbolizuje wolność, zabawę i życie poza regułami.
– Kampania batonów ETi Wanted to druga, po ETi PUF, szeroko zakrojona aktywność marki ETi na rynku polskim. ETi składa swoim klientom obietnicę nowości i jakości: nowatorskie połączenia smaków i struktur oraz bardzo bogate portfolio, z którego kolejne produkty czekają już na możliwość uwiedzenia polskiego konsumenta – przekonuje Magdalena Słomczewska-Klimiuk, Product Portoflio Manager w firmie ETi.
Zobacz również
Adaptacją reklamy telewizyjnej oraz kreacją formatów internetowych zajmuje się agencja Orchidea Group. Media natomiast kupuje dom mediowy OMD. Ze względu na grupę docelową kampanii, oprócz standardowej obecności w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych, marka stawia na Internet i social media: Facebook, YouTube, Instagram, programmatic display i VOD, ale także niestandardowe formaty na Filmweb.pl, ASZdziennik.pl czy na demotywatory.pl.
ETi Wanted zaprosi również konsumentów do konkursu, w którym będzie można zostać twarzą kampanii internetowej marki oraz wygrać paczki batonów ETi Wanted.
Landing page kampanii dostępny jest pod adresem www.etiwanted.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing