Wyedukowani krakowianie, którzy z poprzedniej edycji wiedzą już, jak ważne jest sadzenie nowych, młodych drzew w miejsce zlikwidowanych, mają szansę zapoznać się z zasadami ich pielęgnacji. Agencja Design PR odpowiedzialna jest za media relations projektu, produkcję materiałów promocyjnych, obsługę mediów społecznościowych i aktualizację strony www.
– To dla nas bardzo ważny projekt – mówi Magdalena Zawadzka-Wojtaszek, CEO agencji Design PR. – Jesteśmy mocno zaangażowani w kampanię i cieszymy się, że możemy w niej aktywnie uczestniczyć, tym bardziej że grono naszych zaufanych klientów chętnie korzysta z wypracowanych przez nas skutecznych i sprawdzonych narzędzi z zakresu CSR – dodaje.
Zobacz również
Najważniejsze informacje na temat akcji dostępne są na stronie www.zielenwkrakowie.pl.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce