Każda z 460 stron książki może stać się fundamentem sukcesu marketerów, wsparciem dla sprzedawców oraz bezcenną wskazówką dla właścicieli i menedżerów firm działających w obszarze B2B.
Łukasz Kosuniak ma dla swoich czytelników jedną podstawą radę: dziel się wiedzą, nie przestawaj poznawać klientów i sprawiaj, aby oni również chcieli cię lepiej poznać, jeszcze zanim zaproponujesz im swoje produkty. Cała reszta, to jego zdaniem szczegóły, o które zadbał jednak w książce niezwykle pieczołowicie.
Zobacz również
„Abc marketingu B2B” składa się z 7 obszernych, ale przygotowanych bardzo przejrzyście rozdziałów, w których czytelnikowi łatwo się poruszać, wyszukiwać informacje i wracać do tych najważniejszych.
Autor zdradza:
- jak zbudować skuteczną strategię marketingu cyfrowego B2B,
- jak tworzyć i promować doskonały content, czyli paliwo skutecznego marketingu,
- dlaczego integracja działów marketingu i sprzedaży jest tak bardzo istotna oraz na czym właściwie polega,
- jakie kryteria przyjąć, by stworzyć zgrane i skuteczne zespoły marketingu i sprzedaży, które wspólnie zrealizują ambitne plany sprzedażowe,
- jakie książki i blogi warto czytać i kogo słuchać, by stale rozwijać wiedzę o marketingu B2B,
- jakie metody i taktyki pozyskiwania klientów B2B – także tych największych – przynoszą najlepsze rezultaty,
- jakich narzędzi używać w nowoczesnym marketingu B2B.
Rady oraz informacje, którymi dzieli się autor, wynikają z jego kilkunastoletniej praktyki w branży B2B – pracował w globalnych korporacjach, jak Microsoft czy Samsung, a także pomagał małym i średnim organizacjom. Dogłębnie sprawdził oraz przetestował teorię, dlatego poleca tylko te rozwiązania, które faktycznie przekładają się na wzrost firmy dzięki zwiększeniu sprzedaży.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na AbcMarketinguB2B.pl można kupić tę obszerną biblię marketingu cyfrowego B2B w bardzo atrakcyjnej cenie – 69 zł. Co najciekawsze na kursmarketingub2b.pl książka jest dostępna również w zestawie z kursem wideo „Podstawy strategii marketingu B2B” prowadzonym przez Łukasza Kosuniaka oraz Piotra Kwietniaka – jednego z najbardziej cenionych menedżerów B2B w Polsce.
Nie czekaj. Odkryj tajemnice marketingu cyfrowego dla biznesu!
Wydawcą książki jest Marketer+. NowyMarketing jest patronem medialnym książki.
——-
Uwaga! Z ogromną przyjemnością przekażemy w ręce czytelników NM kilka egzemplarzy „Abc marketingu B2B” – szczegóły już niebawem. Polecamy uważną lekturę newsletterów NM.