Miniwafelki „Grześki Tyci” w sieci kin Cinema City

Firma Colian wprowadza do sprzedaży w barach sieci kin Cinema City w całej Polsce miniwafelki „Grześki Tyci”. Produkt niedostępny będzie w regularnej sprzedaży.
O autorze
0 min czytania 2018-09-03

„Grześki Tyci to prawdziwie kinowy wariant naszych słynnych wafli. Mini wafelki przekładane kremem kakaowym w czekoladzie są idealną przekąską do chrupania i przegryzania. Do potrzeb widzów dostosowaliśmy rodzaj opakowania, które ma formę kubeczka, tak aby łatwiej było cieszyć się smakiem naszego produktu podczas seansów”– powiedziała Beata Telega, marketing manager marki Grześki w firmie Colian.

Pojawieniu się „Grześków Tyci” w barach kinowych Cinema City towarzyszyć będą kampania na ekranach oraz działania off – screen w holach kinowych. Umowa koncesyjna pomiędzy Colianem, a Cinema City została podpisana na rok.

Autorem kampanii/materiałów promocyjnych dla „Grześki Tyci” jest agencja Just. Działania promocyjne w kinach koordynuje New Age Media (NAM).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj