Już od 22 lat redaktorzy magazynu bikeBoard śledzą nie tylko trendy, ale przede wszystkim opracowują wysoko specjalistyczne protokoły testów rowerów, osprzętu oraz akcesoriów rowerowych. Praca zespołu bikeBoard znalazła uznanie i wsparcie dużego, międzynarodowego podmiotu biznesowego, jakim jest spółka Forum Media Polska należąca do grupy Forum Media Group GMBH.
Forum Media Polska to lider medialny legitymujący się portfolio 60 specjalistycznych czasopism, kilkudziesięciu poradników, szkoleń i wiodących wydarzeń branżowych. Nowe czasopismo w portfolio to szansa na wejście w nową, obiecującą grupę docelową.
Zobacz również
– Rynek outdoor w Polsce mocno się rozwija. My zdecydowaliśmy się zainwestować w najlepszych. Widzimy potencjał rozwoju czasopisma, a także dużych wydarzeń medialnych kierowanych do tej grupy klientów – mówi Magdalena Balanicka, prezes Forum Media Polska.
Misja zespołu czasopisma bikeBoard pozostaje niezmienna – obiektywne i niezależne dostarczanie specjalistycznej wiedzy nt. sprzętu rowerowego. Zespół pozostaje pod merytoryczną opieką redaktora Miłosza Kędrackiego. To, co wydawnictwo bikeBoard zyskuje, to potencjał nieograniczonego rozwoju na rynku polskim i w krajach, w których dziś operuje Forum Media Group GMBH.
Już teraz prowadzone są prace nad wprowadzeniem w 2019 r. kolejnych tytułów dla branży outdoor bazujących na synergii i wspólnym know-how Forum Media Polska i czasopisma bikeBoard.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing