Agnieszka Jaworska zakwalifikowała się do udziału w programie dzięki zgłoszonemu w kategorii Edukacja projektowi warsztatów kręcenia wideo 360º dla młodego pokolenia. Projekt ten polegał na organizacji warsztatów skierowanych do młodych osób, w ramach których poznawali oni tajniki tworzenia wideo 360º i postprodukcji, a także nagrali 4 filmy opowiadające lokalne historie z Kołobrzegu.
Zobacz również
D&AD Impact Academy to program klasy mistrzowskiej, którego celem jest nie tylko inspirowanie talentów, ale także dostarczenie namacalnych narzędzi opartych na doświadczeniach i wiedzy Rady D&AD Impact. Dwudniowy bootcamp ma na celu zmienię kreatywnych liderów w twórców zmian przyszłości.
Celem D&AD Impact jest napędzanie pozytywnych zmian, wspieranie wielkich kreatywnych pomysłów, które mogą oddziaływać i nagrodzić tych, którzy je mają.
Wpływ D&AD jest rezultatem partnerstwa między D&AD i Advertising Week. Nagrody D&AD są uznawane na całym świecie za najwyższy poziom kreatywności, a Fundacja D&AD inspiruje twórców nowej generacji i stymuluje przemysł kreatywny do działania na rzecz pozytywnej przyszłości.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Agnieszka Jaworska tworzyła koncepty dla takich marek jak Kampania Piwowarska, Unilever, Grupa Żywiec, Google. Zdobyła trzecie miejsce w pierwszym na świecie Hapticathonie. Scenarzystka i reżyserka filmów krótkometrażowych z zamiłowaniem do opowiadania historii w mediach cyfrowych i wirtualnej rzeczywistości. Promotorka Berlin Music Video Awards.
Słuchaj podcastu NowyMarketing