G2A Marketplace, największa na świecie platforma aukcyjna dla produktów cyfrowych, jak gry czy oprogramowania, szuka dyrektora internetów i Janusza Tracza non-bullshit marketingu, czyli nowej osoby do pracy na stanowisko specjalisty ds. digital marketingu. Zamiast nudnego, suchego opisu funkcji, platforma stworzyła filmik, w którym w niekonwencjonalny sposób przedstawione zostały m.in. wymagania od kandydata oraz obowiązki, które będą do niego należały na tym stanowisku. Szerszy opis filmu jest zbędny, musicie przekonać się sami, o co chodzi, oglądając go.
Z jakim odzewem spotkała się cała akcja? Ile aplikacji na stanowisko do tej pory wpłynęło i czy były one utrzymane w podobnym tonie co ogłoszenie?
Zobacz również
– Śmiało mogę powiedzieć, że film „dowiózł target”. A tak serio – tego typu materiały lubią polaryzować, a więc albo „siądzie”, albo kompletnie nie. W tym przypadku w przeważającej mierze „zażarło”. Komentarze krytyczne się zdarzały (bardzo niewiele), ale wypuszczając taki film, oczywiście się z tym liczyliśmy. Śledzimy wzmianki związane z filmem i mamy świadomość, że dotarł on tam, gdzie powinien. Dostajemy pozytywny feedback z całego marketingowego spektrum Polski. Do dzisiaj dostaliśmy około 50 aplikacji, a nowe spływają codziennie. W sumie są jak wino – im później, tym „lepsze”. Widać, że niektórzy potrzebowali nieco więcej czasu, by zrobić coś bardziej kreatywnego. Praktycznie wszystkie zgłoszenia są niestandardowe (od lekkich wariacji do całkowitego odjazdu). Niestety jeszcze nie dostaliśmy drzeworytu. Liczbę uznajemy za naprawdę spory sukces. Znalezienie osoby z doświadczeniem marketingowym, a przy okazji #gaming native, #english native i #internet native jest ekstremalnie trudne, dlatego postanowiliśmy zrobić to „inaczej”. Zależy nam, by osoby o takim profilu wiedziały, że G2A.COM szuka specjalistów. Nawet jeśli za tydzień wybierzemy najlepszą osobę, to będziemy traktować tę listę zgłoszeń jako listę z pierwszeństwem w następnych rekrutacjach – mówi Marek Magoń, marketing communication managera w G2A.
PS
Zgodnie z tematyką, podpowiadamy też, jak nie pisać ogłoszenia o pracę w branży kreatywnej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jeśli szukacie pracy, polecamy częste zaglądanie do zakładki Praca: nowymarketing.pl/praca