Mimo zdrowej mody na ruch, która zagościła w Polsce, wciąż niemal co trzeci Polak nie podejmuje żadnej aktywności fizycznej*.
– Pod względem wsparcia aktywności fizycznej w Polsce jest jeszcze wiele do zrobienia, zwłaszcza w grupie dzieci i seniorów, którzy korzystają z dobrodziejstw sportu w najmniejszym stopniu. Ruch to nie tylko zdrowie i lepszy nastrój, ale także czynnik, który może łączyć rodziny, a nawet całe społeczności. Doskonale wiedzą o tym użytkownicy kart MultiSport, których jest niemal milion. Ich doświadczenia sprawiają, że będą doskonałymi ambasadorami aktywności fizycznej i autorami ciekawych pomysłów na aktywizację sportową Polaków. Dlatego to właśnie do nich postanowiliśmy zaadresować program Dobry MultiUczynek – mówi Rafał Mikołajczyk, wicedyrektor komunikacji i CSR w Benefit Systems S.A.
Zobacz również
Do programu Dobry MultiUczynek można zgłosić projekty materialne (np. modernizacja placu zabaw dla dzieci), jak i niematerialne (np. organizacja sportowego pikniku). Każda inicjatywa powinna wspierać aktywność sportową wybranej społeczności i zawierać w sobie pomysł na wolontariat, który zrealizuje inicjator projektu oraz przynajmniej trzech wybranych przez niego pomocników. Pomysły mogą zgłosić użytkownicy kart MultiSport Plus, MultiSport Classic i MultiActive (typu Pracownik) poprzez formularz na stronie www.kartamultisport.pl/dobry-multiuczynek/ do 30 września 2018 roku, następnie Kapituła Programu wybierze 10 projektów. Spośród nich internauci w drodze głosowania wyłonią 5 inicjatyw, a każda z nich otrzyma grant finansowy w wysokości 30 tys. PLN. Pomysłodawcy i ich zespół mają czas na realizację projektów do końca czerwca 2019 r.
Program Dobry MultiUczynek rozwija się od 2015 roku, kiedy jego pomysłodawca, firma Benefit Systems, zaprosiła swoich pracowników do zgłaszania dobroczynnych inicjatyw. Do tej pory zrealizowano ich ponad 70, a zaangażowało się ponad 200 osób.
– Widząc, jak dużym zainteresowaniem cieszyła się akcja CSR-owa wśród pracowników Benefit Systems przez ostatnie trzy lata oraz jak wiele ciekawych pomysłów udało nam się zrealizować, postanowiliśmy rozszerzyć formułę akcji. Wierzę, że spotkamy fantastycznych ludzi ze świetnymi pomysłami, które z radością pomożemy im zrealizować, wspólnie dokładając cegiełkę do aktywizacji sportowej Polaków – dodaje Rafał Mikołajczyk.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Fundatorem i pomysłodawcą programu Dobry MultiUczynek jest Benefit Systems, twórca programu MultiSport, a partnerem organizacyjnym Stowarzyszenie Centrum Wolontariatu. Więcej informacji o Dobrym MultiUczynku odnaleźć można na stronie www.kartamultisport.pl/dobry-multiuczynek/
Słuchaj podcastu NowyMarketing
*dane: MultiSport Index 2018