Legendarny smak Pepsi również w tym roku został wybrany przez 59% uczestników Wyzwania Smaku*. W podziękowaniu za wspólną zabawę i pozytywne emocje, PepsiCo wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań Pepsi Vintage, jakie pojawiały się w sprzedaży na przestrzeni sześciu dekad – od 1940 do 2000 roku.
Styl vintage jest uwielbiany w kulturze popularnej na całym świecie i wciąż wpisuje się w trendy. Polega na używaniu rzeczy pochodzących z innych epok lub stylizowaniu ich na takie, względnie na łączeniu stylów z różnych epok; mimo że wywodzi się ze świata mody, osadził się w innych obszarach życia.
Zobacz również
Teraz każdy może cieszyć się kolekcją 6 grafik na puszkach i butelkach z limitowanej edycji Pepsi Vintage. To świetna okazja dla kolekcjonerów, a jednocześnie silne nawiązanie do koncepcji „Pepsi wszystkich pokoleń”, podkreślającej dziedzictwo i bogatą historię marki. Opakowania wyróżniające się grafikami z minionych dekad, zachęcają każdego do sięgnięcia po napój w ulubionej odsłonie vintage. Od konsumentów zależy, czy wolą poczuć amerykański klimat pin-up z lat 50., czy późniejszy styl hippie. Mogą też powspominać lata 90. i czas po roku 2000, dzięki wersjom opakowań dostępnych wówczas także w Polsce.
– Przez wiele lat pokolenia na całym świecie wybierały orzeźwiający smak Pepsi. Były wśród nich gwiazdy wielkiego formatu, takie jak Michael Jackson, czy Britney Spears, ale też zwykli ludzie. Cieszymy się, że podczas tegorocznego Wyzwania Smaku aż 59% konsumentów wybrało smak Pepsi! Chcemy im podziękować tym legendarnym smakiem w limitowanej edycji opakowań Pepsi w stylu vintage z poprzednich dekad – powiedział Michał Szewczyk, Senior Brand Manager Pepsi.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wprowadzenie limitowanej edycji opakowań Pepsi wspiera kampania marketingowa utrzymana w klimacie vintage. Rozpocznie się 17 września 2018 roku i potrwa do połowy listopada. Będzie obejmować działania reklamowe w telewizji, Internecie, a także w kinach sieci Helios i Cinema City. Spot reklamowy, promujący kampanię pokazuje ludzi z różnych pokoleń, tańczących w rytm utworu Daddy Cool – muzycznego hitu z lat 80. Wszystkich łączy jedno – legendarna marka Pepsi. Działaniom towarzyszyć będzie kampania wizerunkowa w punktach sprzedaży na terenie całego kraju (POSM).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
*Indywidualne preferencje smakowe uczestników wskazane w testach Wyzwania Smaku Pepsi przeprowadzonych w okresie od 3.07.2018 r. do 2.09.2018 r. na grupie: 25032 osób, z czego na wybór Pepsi wskazało 59% (14849 osób). Regulamin Wyzwania Smaku Pepsi, edycja VI dostępny na stronie www.pepsi.pl/wyzwaniesmaku