Już po raz piąty, w dniach 11-12 października 2018 w Sopocie, odbędzie się konferencja dedykowana branży odzieżowej, obuwniczej i bieliźnianej. 100% Retail & Fashion to jedyny convent marketingowy w Polsce, skupiający znane marki, specjalistów ds. PR i fashion marketingu, firmy współpracujące z branżą odzieżową oraz startupy i wschodzące brandy.
– Stawiamy na komunikację i praktykę, dlatego przedstawiane przez nas treści to przede wszystkim case studies. Ponadto trendy w modzie, skuteczne działania marketingowe, visual merchandising, e-commerce i influencer marketing – mówi Arieta Prusak, współorganizatorka wydarzenia.
Zobacz również
Tegoroczne tematy konferencji to m.in. o globalne trendy, które kształtują przemysł odzieżowy (4F), niezbędne działania offline i online, przyciągające klientów (Medicine), Customer and Sales Experience (Risk Made In Warsaw), wpływ influencer marketingu na sprzedaż w modzie (Modny Tata) i marketing crossowy liderów Social Media w branży fashion (DeeZee). Nie zabraknie także prelekcji poświęconych nowym technologiom i rozwiązaniom wdrażanym na świecie. Ciekawi kto jeszcze przedstawi case study swojej marki? Koniecznie sprawdźcie program na stronie.
– W zbliżającej się V edycji 100% Retail & Fashion skupimy się na aktualnych problemach ze świata mody z punktu widzenia marki oraz niezbędnych rozwiązaniach, dzięki którym planowanie przyszłych działań otworzy nowe ścieżki rozwoju – zapewnia Agnieszka Błażejczak, współorganizatorka wydarzenia.
Prelekcje przygotowane są pod kątem praktycznych rozwiązań, gotowych do adaptacji w każdej marce z sektora odzieżowego. Organizatorom konferencji zależy, aby tematyka była interesująca nie tylko dla doświadczonych brandów. Przemysł odzieżowy rozwija się w ekspresowym tempie i wiele młodych marek potrzebuje skutecznych narzędzi promocji. 100% Retail & Fashion jest więc idealną okazją do nawiązania ciekawych kontaktów i przyszłościowych kolaboracji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Potężna dawka wiedzy, która pozwoli na realizację celów sprzedażowych, a także kontakty na lata to niewątpliwa wartość wydarzenia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Co roku przekonujemy się o tym, że kontakty nawiązane podczas konferencji przekładają się na długotrwałe współprace. Nie organizujemy klasycznych wymian wizytówek, które wylądują w koszu, a stawiamy na moderowaną sesję networkingową i warsztaty ułatwiające nawiązywanie relacji – dodaje Arieta Prusak.
Więcej informacji znajduje się na stronie.
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.