źródło: facebook.com/itouchmyselfproject
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Piosenka, którą wykonuje Serena Williams została wybrana nieprzypadkowo – jest to hitowy utwór australijskiej piosenkarki Chrissy Amphlett, wokalistki zespołu Divinyls, która w 2013 roku zmarła na raka piersi. Artystka chciała, by ta piosenka stała się hymnem oraz inspiracją dla kobiet, które walczą z nowotworem. W hołdzie dla Chrissy Amphlett, rok po jej śmierci, powstał projekt #ITouchMyself.
Spot z 2014 roku
Amerykańska tenisistka występując w spocie kampanii społecznej zachęca kobiety do regularnego badania swoich piersi. Tegoroczna akcja wspierana jest przez markę Berlei, której Serena Williams jest ambasadorką. Firma produkująca bieliznę stworzyła specjalny biustonosz inspirowany piosenkarką Chrissy Amphlett, z którego 100% zysku ze sprzedaży zostanie przekazane organizacji Breast Cancer Network Australia.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
PS
Październik uznawany jest na całym świecie za miesiąc świadomości raka piersi. Z tej okazji, Pałac Kultury i Nauki w Warszawie 1 października rozświetlił się na różowo. Celem akcji jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na temat profilaktyki raka piersi oraz wyrażenie solidarności z chorymi na nowotwór.
PS2
Więcej kampanii, których celem jest profilaktyka raka piersi >>>