Open for Open Minds to część całorocznej kampanii employer brandingowej Capgemini, przedsiębiorstwa świadczącego usługi w zakresie konsultingu, technologii informatycznych i outsourcingu. Koncept akcji w dużej mierze opiera się na zabawie słowem.
– Profil grupy docelowej różni się od danego miasta – stąd też zagadki są inne. Nasi potencjalni kandydaci otrzymują dużą ilość ofert pracy w ciągu miesiąca, a nieraz i tygodnia (np. programiści). Dlatego nie chcieliśmy pójść w stronę nachalnego przekonywania „dołącz do nas”, tylko postawiliśmy na zwrócenie na siebie uwagi poprzez grę/zabawę licząc, że kiedy będą gotowi na zmianę pracy, pomyślą o Capgemini – mówi Dominika Nawrocka, brand communication manager Capgemini.
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania toczy się w 5 miastach w Polsce, w których firma ma swoje oddziały – w Krakowie, Katowicach, Opolu, Wrocławiu i Poznaniu. Akcja jest prowadzona zarówno przez działania offline na billboardach, brandingu komunikacji miejskiej, oraz citylightach, jak i online (Google Ads, social media).
PS
Nudne, suche ogłoszenia o pracę powoli przechodzą do lamusa, czego przykładem jest akcja rekrutacyjna G2A Marketplace, w ramach której poszukiwany jest „Dyrektor Internetów i Janusz Tracz non-bullshit marketingu”.
PS2
Zgodnie z tematyką, podpowiadamy też, jak nie pisać ogłoszenia o pracę w branży kreatywnej.
PS3
Jeśli szukacie pracy, polecamy częste zaglądanie do zakładki Praca: nowymarketing.pl/praca