Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Termin zgłoszeń do See&Say przedłużony do 4 listopada

Jeszcze przez 10 dni można zgłaszać swoje portfolio, pomysły, projekty lub rozwiązać brief w jednej (lub więcej) z 18 kategorii. VI edycja przeglądu See&Say odbędzie się 23 listopada 2018 roku w Centrum Kreatywności Targowa 56 w Warszawie.
O autorze
1 min czytania 2018-10-25

Wyróżnione podczas przeglądu prace będzie można obejrzeć na Wystawie MUST SEE, której druga edycja odbędzie się już w styczniu. Trafią one również do bazy talentów na stronie seesay.pl/wyroznieni i będą promowane w środowisku szeroko rozumianych przemysłów kreatywnych. Najlepsi z najlepszych będą mogli bezpłatnie zgłosić swoje prace do Polskiego Konkursu Reklamy organizowanego przez KTR.

Tegoroczna edycja, zorganizowana pod hasłem „Każdy ma coś do pokazania” obejmuje liczbę 18 kategorii przemysłów kreatywnych, będąc jedynym wydarzeniem skupiającym różne talenty w jednym miejscu. W przeglądzie See&Say mogą wziąć udział wszyscy pełnoletni twórcy po wypełnieniu formularza na stronie: seesay.pl. Udział jest bezpłatny.

Organizatorem See&Say jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Twórców Reklamy.

Partnerzy: m.st. Warszawa, Drukomat, Wacom, Liquidthread, Saatchi&Saatchi IS, Rent Design, Upright Music, Dcode Media by Shutterstock, Klub Agencji Eventowych, STGU, Somersby.
Patroni medialni: AMS, K Mag, Label, NowyMarketing
Patronaty uczelni: ASP Gdańsk, ASP Katowice, ASP Wrocław, ASP Kraków, ASP Łódź, Akademia Sztuki Szczecin, Wydział Sztuki Mediów ASP Warszawa, Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych, Szkoła Mistrzów Reklamy, School of Form Uniwersytet SWPS.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj