Tutaj w spokoju powstaje…, czyli nowa kampania reklamowa marki Lumiko
Lumiko, jako jeden z wiodących producentów maseł i serów, obecny na polskim rynku od lat, doskonale wie, że jedną z charakterystycznych cech współczesnego społeczeństwa jest nadmierny pośpiech oraz związany z nim stres. A to czego najczęściej brakuje, to chwile spokoju, odprężenia i wyciszenia. Większość ludzi, choć o tym marzy, to na co dzień zdaje się zapominać, że chwile zwolnienia są tak samo ważne i potrzebne jak zdrowa dieta, ruch czy sen.
Zobacz również
Właśnie dlatego Lumiko w swojej kampanii stara się przekonać, że nie tylko można, ale i warto żyć nieco spokojniej i że spokój ducha jest jedną z największych wartości, a w połączeniu z naturą i tradycją, źródłem mądrości, równowagi i zdrowia.
Marka zaprasza wszystkich na lubelską wieś pełną natury, pięknych widoków i błogich chwil odprężenia, gdzie mieszkańcom żyje się znacznie spokojniej i przyjemnej, a produkty, który tam powstają pozwalają zasmakować spokoju.
Aby jeszcze lepiej oddać sielskość i bajkowość polskiej wsi, twórcy kampanii postawili w tegorocznej kampanii reklamowej na kreacje będące nie zdjęciami, a obrazami. Do współpracy zaproszono plastyka Piotra Fąfrowicza, który przygotował zestaw niezwykłych, nieco odrealnionych ilustracji, które stały się podstawą wizualną całej komunikacji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Obrazy Piotra Fąfrowicza są obecne online jako statyczne i animowane posty na Facebooku i Instagramie, w outdoorze na billboardach premium w 7 miastach Polski (Kraków, Katowice, Wrocław, Łódź, Poznań, Szczecin, Gdańsk), oraz jako 15” animacje w warszawskich tramwajach i pociągach Kolei Mazowieckich.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Do współpracy przy realizacji kampanii zaproszono też znanych youtuberów ,,Kuchnię Renaty” oraz ,,Dawida Franka”, którzy odwiedzili okolice Łukowa i przygotowali materiały video, w których opowiadają i przekonują o zaletach życia na wsi.
W ramach kampanii odświeżono także trzy zeszłoroczne spoty reklamowe, do których dodano elementy ilustrowane spajając je z obecnym kierunkiem komunikacji. Spoty są emitowane na YouTube.
Kampania „Tutaj w spokoju powstaje…” jest drugą ogólnopolską kampania marki Lumiko przygotowaną przez agencję Dziadek do orzechów i potrwa do końca listopada.