Sanofi Polska otworzyło konto na Instagramie

Sanofi, jako pierwsza firma farmaceutyczna w Polsce, uruchomiła polskie konto w serwisie społecznościowym Instagram (@sanofipolska).
O autorze
1 min czytania 2018-11-07

Popularność Instagrama w Polsce i na świecie nieustająco rośnie. W tym roku liczba użytkowników tego serwisu społecznościowego przekroczyła okrągły miliard, zaś w Polsce 8 milionów osób.

W odpowiedzi na wyzwania nowoczesnej komunikacji Sanofi uruchomiło profil na Instagramie, poszerzając tym samym swoją aktywność w mediach społecznościowych. Firma już od kilku lat komunikuje się w serwisach Twitter oraz LinkedIn.

– Uruchomienie profilu @sanofipolska na Instagramie to nasz kolejny krok w rozwoju nowoczesnych narzędzi komunikacji korporacyjnej. Nie od dziś z sukcesem dbamy o rozwój naszych digitalowych kanałów komunikacji. Staramy się skutecznie odpowiadać na zmieniające się oczekiwania użytkowników sieci oraz trendy rynkowe. Cieszę się również, że jesteśmy benchmarkiem dla innych firm w Polsce i to nie tylko farmaceutycznych – mówi Monika Chmielewska-Żehaluk, dyrektor ds. komunikacji Sanofi Polska.

Dzięki korporacyjnemu oraz informacyjnemu charakterowi profilu na Instagramie, poznamy działania Sanofi z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, dowiemy się, dlaczego firma jest cenionym pracodawcą, a także zaznajomimy się z jej działaniami w zakresie profilaktyki zdrowotnej w Polsce. A to wszystko w postaci wysokiej jakości zdjęć, grafik, infografik oraz oczywiście Instastories.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za obsługę Sanofi Polska na Instagramie odpowiedzialna będzie agencja Simple Stories, która została wyłoniona w ramach oferty przetargowej na początku tego roku. Do ich zadań należeć będzie przede wszystkim tworzenie contentu oraz doradztwo strategiczne. Instagram to kolejny kanał zarządzany przez agencję – firma odpowiada również za rozwój profili Sanofi Polska w serwisach Twitter oraz LinkedIn. Konsultanci Simple Stories realizują działania w zakresie komunikacji digital dla podmiotów m.in. z branży farmaceutycznej, budowlanej i nieruchomości, wydawniczej, edukacyjnej, automotive, nowych technologii oraz w zakresie promocji regionów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing