– Wspólnie z Life on Mars stworzyliśmy kampanię która powiada, jak ważny jest początek każdej historii. To, z jednej strony, dziecięce marzenia, które mają szansę się spełnić. To też ambicje każdego dorosłego, który sam symbolicznie ten początek sobie wyznacza. To pierwszy zalążek myśli, pierwszy trening, pierwszy strój sportowy, pierwszy dreszcz sportowych emocji, pierwszy spacer. Ta kolekcja to narzędzie oddane w ręce amatorów, z których każdy może zacząć pisać własną historię. I wytrwać w swoim postanowieniu. Linia 100CH x 4F powstała z miłości do natury, zimy i gór. Kamil zadedykował kolekcję wszystkim kibicom skoków narciarskich oraz tym, którzy lubią aktywnie spędzać wolny czas i chcą trenować – profesjonalnie bądź amatorsko – mówi Ranita Sobańska dyrektor kreatywna 4F.
Limitowana kolekcja zawiera kolekcję męskich ubrań i akcesoriów, łącznie 35 elementów, które zgrywają się w doskonałą, pasującą do siebie całość. Kolekcja jest dostępna w sklepie internetowym od 5 listopada, w sklepach stacjonarnych od 7 listopada.
Zobacz również
– W kolekcji nie mogło zabraknąć niebieskiego. Chyba podświadomie najbardziej lubię kolory kojarzące mi się z miejscem, w którym mieszkam – z naturą, z zimą i górami. Wszystko to wywołuje u mnie zarówno dreszcz emocji, jak i wewnętrzny spokój. Cóż, sprzeczna natura zodiakalnego Bliźniaka – dodaje Kamil Stoch.
Warto nadmienić, że w przedstawionej historii u boku Kamila Stocha wystąpił młody aktor, autentyczny adept zakopiańskiej szkółki narciarskiej Eve-nement Ski Team.
Kampania startuje 9 listopada w TV i Internecie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za realizację kampanii odpowiada agencja Life on Mars, która została wybrana w ramach przetargu. Za produkcję filmu odpowiadał dom produkcyjny Papaya, reżyserowała Marysia Makowska, polska reżyserka mieszkająca i pracująca w Stanach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing