W ramach zawartej umowy Ströer zajmie się sprzedażą wszystkich standardowych formatów display i wideo. Umowa zakłada również organizowanie akcji niestandardowych, a także wykorzystanie nowych formatów reklamy w ofercie Ströer – PushBar i Understitial.
– Dzięki nawiązaniu współpracy z Medme.pl oraz wykorzystaniu synergii różnorodnych kanałów dostępnych w ramach Grupy Ströer możemy zaproponować optymalną ofertę reklamodawcom z sektora farmaceutycznego i pokrewnych. Umożliwiamy naszym klientom dotarcie do grupy użytkowników zainteresowanych tematyką zdrowotną oraz grupy seniorów stanowiących coraz ciekawszą grupę docelową dla współpracujących z nami marek – komentuje Aneta Dąbska, head of publishers relations w Ströer Digital Media.
Zobacz również
Medme.pl jest jednym z najszybciej rosnących serwisów o tematyce zdrowotnej w Polsce. W ciągu ostatniego roku zanotowało trzykrotny wzrost liczby użytkowników, przekraczając poziom 1,4 mln UU miesięcznie. Portal zawiera ponad 6 tys. artykułów z zakresu zdrowia, urody, diet i psychologii, a także 6 tys. opisów leków i suplementów oraz serwisy tematyczne prezentowane w atrakcyjnej szacie graficznej.
– Chcemy, by czytelnik znalazł na naszym portalu odpowiedzi nawet na trudne zagadnienia medyczne, przedstawione w prosty i zrozumiały sposób. Stawiamy na wartość merytoryczną, dlatego współpracujemy m.in. ze Szpitalem Specjalistycznym w Brzezinach – mówi Joanna Barczykowska-Tchorzewska, redaktor naczelna Medme.pl.
Jednocześnie portfolio zasila inna należąca do Grupy Pelion witryna – portal dla seniorów cafesenior.pl. To kolejni wartościowi wydawcy, pozyskani w ostatnich miesiącach przez Ströer Digital Media – niedawno do oferty Ströer dołączyły również między innymi Transfery.info i platforma Dailymotion.com.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing