Kaufland wprowadza nową gazetkę 3D

Gazeta reklamowa, która angażuje klientów? Kaufland znalazł na to sposób. Sieć zaprezentowana nową gazetkę 3D. Dzięki niej klienci będą mogli zapoznać się z aktualną ofertą sklepu i w łatwy sposób uzyskać dostęp do dodatkowych, atrakcyjnych materiałów.
O autorze
0 min czytania 2018-11-08

Kaufland wprowadza nowy format gazety reklamowej. Oprócz standardowych informacji o aktualnej ofercie, na klientów czeka szereg dodatkowych materiałów dostępnych za pośrednictwem dedykowanej, darmowej aplikacji ,,Kaufland – Gazetka 3D’’. Dzięki niej, klienci będą mogli obejrzeć specjalne filmy, zdjęcia czy modele różnych produktów, które z pewnością ułatwią wybór. Ponadto klienci mogą spodziewać się także atrakcyjnych dodatków w postaci unikalnych przepisów kulinarnych i wielu innych ciekawostek dotyczących zastosowania poszczególnych produktów.

Przy pomocy aplikacji, przeglądanie papierowej gazety sieci Kaufland stanie się wyjątkowo atrakcyjne. Wybrane produkty oznaczone będą ikoną smartfona i napisem „Zeskanuj w aplikacji Gazetka 3D”.

Nowa aplikacja będzie dostępna na App Store oraz w Google Store. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj