Digitalowa kampania „Wonder Science”, prowadzona jest na Facebooku i YouTube i obejmie swoim zasięgiem do 34 krajów regionu CEEMEA, czyli Europy Środkowej i Wschodniej, Afryki i Bliskiego Wschodu. Jej pierwsza odsłona miała miejsce w czerwcu w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Motywem przewodnim czterech filmów, stworzonych na potrzeby kampanii, jest przybliżenie innowacyjnych produktów firmy 3M, a ich dopełnieniem – animacje produktowe, które przystępnie wyjaśniają zaawansowane technologie, które za nimi stoją.
Zobacz również
– Poprzez platformę komunikacyjną naszej marki – 3M Science. Applied to Life – podkreślamy sposób, w jaki 3M zmienia otaczający nas świat, a naukowe wynalazki i technologie 3M wpływają na codzienne życie. Jednak nauka może się czasem wydawać bezduszna i niezrozumiała. Dlatego poprzez produkcje wideo chcemy w niecodzienny i przystępny jednocześnie sposób pokazać, jak nauka 3M ułatwia życie – powiedział Burcu Keskiner, CEEMEA Marketing & DRC Leader.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja VMLY&R Poland. Jej zadaniem było stworzenie scenariuszy i produkcja filmów poświęconych czterem produktom: 3M VHB™ (akrylowa taśma łącząca), 3M Filtek™ Ultimate (materiał do wypełnień estetycznych), 3M Cubitron™ II (samoostrząca tarcza ścierna) i 3M Aura™ 9300+ (półmaska filtrująca z zaworem).
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce