Szwykowska, Marczak i Kołakowski będą także wspierać zespół zajmujący się obsługą takich marek jak KFC, Honor, Pekao SA, Mastercard, L’Oreal.
Janka Szwykowska pracuje w McCANN na stanowisku art directora, wcześniej przez 3 lata związana była z agencją Grey Group Polska. Realizowała projekty m.in. dla takich marek jak mBank, FOX, Schär, Volvo czy IKEA. W 2016 została laureatką KTR YC Cannes w kategorii Print.
Zobacz również
Zbigniew Marczak w agencji McCANN pracuje jako junior copywriter. Wcześniej był związany z agencją Cut the Mustard. Pracował z takimi markami jak Reebok, Dawtona, Lech, Biedronka czy Fair Play Dance Camp. Doświadczenie zdobywał w białostockim Up To Date Festival oraz realizując freelancerskie projekty kreatywne.
Łukasz Kołakowski pracuje w McCANN jako content creative. Zdobywał doświadczenie przy projektach digitalowych m.in. w grupie Abstra. Realizował projekty dla takich marek jak Google, Coca Cola, Nokia, PKO BP, Lenovo.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]