Każdy uśmiech, zabawny dzióbek czy puszczone oczko w te Święta mają sprawczą moc. Tymbark udowadnia, że wystarczy wykonać prosty gest, by podzielić się pozytywną atmosferą i zrobić dobry uczynek – to prostsze, niż się wydaje.
Użytkownicy Facebooka za pomocą aparatu w telefonie mogą korzystać ze specjalnych świątecznych filtrów, które można dodatkowo aktywować za pomocą wybranego gestu. A dzieląc się ze znajomymi zdjęciem lub filmem z nałożonym filtrem – pomagają spełniać dziecięce marzenia! Za każdą taką publikację w Aktualnościach lub w Relacji na Facebooku marka przekaże 5 zł dla fundacji Mam Marzenie. Łącznie Tymbark zamierza w ten sposób przeznaczyć na spełnianie dziecięcych marzeń aż 100 000 złotych!
Zobacz również
Świąteczny digitalowy koncept Tymbarku to połączenie najnowszej technologii Augmented Reality i rozpoznawania gestów ze wspaniałą ideą robienia na Święta dobrych uczynków. W ten sposób marka kolejny raz podkreśla swoje wartości i zachęca fanów do wspólnego działania w szczytnym celu.