Burger King po raz kolejny postanowił zabawić się kosztem swojego największego rywala, czyli McDonalda. Marka odświeżyła swoją aplikację mobilną do zamówień online i wprowadziła tam nową ofertę zatytułowaną Whopper Detour – każda osoba, która od 4 do 11 grudnia zamówi Whoppera, znajdując się w okolicy lokalu McDonald’s, dostanie go za jednego centa.
Aplikacja Burger Kinga wykorzystuje geolokalizację, aby sprawdzić, czy klientowi faktycznie należy się promocyjna oferta. Wymóg jest jeden – osoba musi być nie dalej niż 182 metry od McDonalda.
Zobacz również
Tuż po ogłoszeniu akcji aplikacja Burger Kinga znalazła się na pierwszym miejscu w App Store. Z kolei do 6 grudnia program pobrano już milion razy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Po tym, jak rosyjski oddział Burger Kinga stwierdził, że horror na podstawie prozy Stephena Kinga „To” jest najdłuższą reklamą konkurencji, ponieważ wizerunek klauna Pennywise’a za bardzo przypomina postać Ronalda McDonalda, marka postanowiła zadziałać i na premierze filmu w Niemczech zażartowała z sieci fast foodów.
PS2
A tu przykład innej „walki” między Burger Kingiem a McDonaldem.