Ruszyła Akcja Paragon, którą prowadzi firma Listonic na zlecenie niezależnej agencji badawczej analizującej zwyczaje zakupowe Polaków. Po zrobionych zakupach spożywczych i zeskanowaniu paragonu w specjalnej aplikacji, możemy wybrać dane przedszkole z listy, do którego trafią nagrody w zamian za nasz udział w akcji. Zebrane na koncie przedszkola paragony będą wymieniane na nagrody z puli obejmującej: gry i książki edukacyjne, przybory plastyczne, bilety do kina i inne.
Zobacz również
Dzięki paragonom zebranym w aplikacji, firma Listonic oraz agencja badawcza otrzymają niezbędne dane do analizy rynku konsumenckiego – wszystkie dane są anonimowe i służą jako informacje do raportów dotyczących trendów na rynku.
Do puli na swoim koncie można dołożyć każdy paragon z zakupów w 12 najpopularniejszych sieciach sklepów spożywczych, z dowolnego miejsca w Polsce – m.in. z Biedronki, Lidla czy Tesco.
Aplikację można pobrać ze sklepu Google Play.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing