Izabela Sakowicz związana jest z IDG Poland od 7 lat. Swoją karierę w polskim oddziale koncernu zaczynała na stanowisku specjalisty ds. marketingu, od 2017 r., jako główny dyrektor ds. marketingu, kierowała zespołem odpowiedzialnym za usługi marketingu strategicznego wspierając sprzedaż międzynarodowych klientów. Silnie związana z branżą IT, ma ponad 10-letnie doświadczenie w obszarach technologii cyfrowych, doradzała firmom technologicznym w Polsce, Francji, Danii, Szwecji i Czechach.
– Cieszę się, że będę miała szansę kierować wyjątkowym zespołem ekspertów, by wspólnie, przy wykorzystaniu globalnego potencjału IDG, rozwijać nasze produkty i usługi oraz wzmocnić konkurencyjność firmy – mówi Izabela Sakowicz.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Nowa CEO będzie odpowiedzialna za rozwój polskiego zespołu oraz rozbudowanie strategicznych programów medialnych i usług doradczych, które zapewniają długoterminowy wzrost biznesowy.