Listopad, nie tylko na YouTube, upłynął pod znakiem setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości. Z tej okazji Polska Fundacja Narodowa przygotowała spot Świętujmy sto lat odzyskania niepodległości przez Polskę. To właśnie opowieść o tym niezwykłym wydarzeniu w narracji Mela Gibsona zajęła pierwsze miejsce rankingu.
Na drugiej pozycji znalazło się nowe wykonanie piosenki Coraz bliżej Święta, w której jako rozśpiewany Święty Mikołaj wystąpiła Katarzyna Nosowska. Reklama stanowi część kampanii Coca-Coli zachęcającej do wsparcia Szlachetnej Paczki.
Zobacz również
Podium zamyka wyczekiwany powrót duetu marek Haier i Vytautas, tym razem z wideo Haier Duo Dry i Vytautas: Najlepsze z najlepszych.
Czwarte miejsce należy do Studia Tymbark, do którego zaproszono wyjątkowego gościa, Czy Roksana wygra Eurowizję? *trening*. Tym razem Zuzia i Jaś mieli okazję porozmawiać i nawet zaśpiewać razem ze zwyciężczynią Eurowizji Junior, reprezentantką Polski, Roksaną Węgiel.
Do zestawienia zakwalifikowała się także reklama ING Banku Śląskiego Ewa feat. Paweł Domagała dla firmy Huba | Dobry Głos Dla Firm | ING Bank Śląski. Za reklamą stoi inicjatywa banku, który zachęca internautów do wyrażania swoich opinii dotyczących różnych firm. W wideo możemy oglądać wariację muzyczną Pawła Domagały na temat opinii Ewy, klientki marki torebek Huba.
„Aaaeee Doobweee!”, czyli nowa platforma kreatywna marki Dobra Kaloria, stworzona przez Chapter1
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
Słuchaj podcastu NowyMarketing