Stellar Fireworks jest studiem specjalizującym się w kompleksowej realizacji projektów narracyjnych dla parków rozrywki, centrów nauki i muzeów oraz projektów branded environments dla firm. Kilkunastoosobowy zespół studia przygotowuje obecnie m.in. wystawę dla centrum nauki w Holandii oraz realizuje dwa projekty dla jednego z największych parków rozrywki w Polsce. W ramach projektów własnych studio opracowuje również tematyczne wystawy podróżujące i projekty merchandisingowe.
Stellar Fireworks jest spółką portfelową Comoving Coordinates Ltd – funduszu angel & venture development założonego na początku 2018 roku przez Łukasza Alwasta i Jana Pomiernego. Fundusz jest platformą dla rozwijania przedsięwzięć biznesowych łączących rozrywkę, edukację, nowe technologie oraz sztukę. W portfolio CC wchodzi również studio kreatywne Science Now oraz kilkanaście innych przedsięwzięć, których premiery przewidziane są na lata 2019-2020.
Zobacz również
– Na polskim rynku nie ma spółki o naszym profilu, która parkom rozrywki byłaby w stanie zaoferować kompetencje potrzebne przy tworzeniu masterplanów, tematyzacji czy kreowaniu nowych formatów atrakcji. Bogatą warstwę storytellingową przenosimy na całe spektrum przedsięwzięć rozrywkowych i edutainment. Działamy w modelach stricte komercyjnych, jak i w projektach z obszaru innowacji społecznych. Opieramy się na nowej, oryginalnej własności intelektualnej, którą rozwijamy także w modelach eksportowych – podkreśla Pieńkowska, związana ze Stellar Fireworks od listopada.
Magda Pieńkowska jest związana z branżą rozrywki, produkcji i marketingu od 1999 roku. W latach 2006-2016 współtworzyła i zarządzała działem projektów specjalnych w Multikinie (obecnie Grupa Vue). W ramach grupy rozwijała przedsięwzięcia z obszaru Special Event Cinema (m.in. transmisje Mistrzostw Świata i Mistrzostw Europy w piłce nożnej, transmisje teatru, oper i baletu, sportów ekstremalnych) oraz wspierała rozwój i operacyjną realizację najważniejszych festiwali filmowych w Polsce (Warszawski Festiwal Filmowy, Gdynia Festiwal Filmowy, Camerimage Festiwal Filmowy, Nowe Horyzonty Festiwal Filmowy).
W latach 2016-2018 jako Dyrektor Marketingu w Platige Image S.A. odpowiadała za kompleksową komunikację marketingową studia, w tym promocję jego kluczowych projektów, m.in. współpracę z Netflixem przy produkcji serialu „The Witcher”, promocję cinematików do uznanych gier komputerowych, czy opraw do przedsięwzięć specjalnych takich jak musicale. Odpowiadała również za przygotowanie i wdrożenie międzynarodowego planu promocji do filmu „Jeszcze dzień życia” na podstawie prozy Ryszarda Kapuścińskiego. Film zdobył nagrodę Europejskiej Akademii Filmowej 2018 w kategorii najlepszy pełnometrażowy film animowany.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing